10لپ تاب جهان معرفی شد!!
نوشته شده توسط : م.مقیمی

 

منبع:
Www.P30Mania.MihanBlog.Com
به دنبال افزایش محبوبیت رایانه‌های همراه نزد کاربران، کارشناسان مرکز تحقیقاتی PCworld در یک بررسی جدید نام و مشخصات 10 لپ‌تاپ برتر جهان را معرفی کردند.

EliteBook 8440w شرکت اچ‌پی: این لپ‌تاپ یک صفحه‌کلید استاندارد را در خود جای داده که برای تایپ متن‌های طولانی بسیار مناسب است. این صفحه‌کلید مهم‌ترین عامل افزایش فروش این محصول محسوب می‌شود. قیمت این محصول بین 1200 تا 1400 دلار است. 

Envy 13 شرکت اچ‌پی: این لپ‌تاپ شباهت زیادی به سری رایانه‌های قابل‌حمل MacBook اپل دارد و طراحی زیبا و بدنه باریک آن باعث شده است تا عموم کاربران سراغ آن بروند. اگرچه قیمت این محصول اندکی گران است، اما زیبایی آن باعث شده است فروش بالایی در بازار داشته باشد. قیمت این لپ‌تاپ پیشرفته 1449 دلار است. 

ThinkPad SL610 شرکت لنوو: این لپ‌تاپ با نام 22U-2847نیز شناخته می‌شود و برای کاربران تجاری و دانشجویان بهترین گزینه است. فناوری‌های پیشرفته و قیمت ارزان این محصول باعث شده است فروش بالایی در بازار داشته باشد. قیمت این لپ‌تاپ 899 دلار است.

MacBook Pro شرکت اپل: شرکت اپل مدل‌های مختلف سری لپ‌تاپ‌های MacBook Pro را روانه بازار می‌کند. اما مدل 15 اینچی آن با پردازنده 8/2 گیگاهرتزی بیشترین فروش را داشته است. این لپ‌تاپ که نخستین بار در ژوئن 2009 وارد بازار شد، زیبایی خاصی دارد و بسیار باریک طراحی شده است. باتری این لپ‌تاپ منحصر به‌فرد انرژی مورد نیاز کاربر را برای مدت طولانی در خود نگه می‌دارد. قیمت کنونی این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی 1999 دلار است.

Aspire 5740G-6979 شرکت ایسر: این لپ‌تاپ ارزان که هم‌اکنون با قیمت کمتر از 750 دلار فروخته می‌شود، قابلیت‌های اجرایی مناسبی دارد و می‌تواند برای کاربرانی که فعالیت‌های پایه‌ای و معمولی را با رایانه شخصی انجام می‌دهند، بهترین گزینه باشد. سیستم صوتی ارائه شده در این لپ‌تاپ بسیار پیشرفته است.

Inspiron15 شرکت دل: این لپ‌تاپ با نام 1564 نیز شناخته می‌شود و از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های شرکت دل به حساب می‌آید. کارشناسان این محصول را برای کاربران حرفه‌ای مناسب می‌دانند.

ThinkPad T400s شرکت لنوو: کاربر با داشتن این لپ‌تاپ می‌تواند تمام امکانات مورد نیاز برای گشت‌وگذارهای اینترنتی، خدمات چندرسانه‌ای و انجام هم زمان چند فعالیت رایانه‌ای را در اختیار داشته باشد. خرید این لپ‌تاپ به صاحبان شرکت‌های تجاری و کارمندان توصیه می‌شود.

Studio XPS 16 شرکت دل: سری لپ‌تاپ‌های Studio شرکت دل بسیار زیبا طراحی می‌شود و این محصول نیز مانند مدل‌های پیشین خود بدنه براق و صیقلی دارد. طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت و قیمت مناسب این محصول مهم‌ترین عوامل در فروش بالای آن محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ 949 دلار قیمت دارد.

Satellite U505-S2980 شرکت توشیبا: این لپ‌تاپ که ظاهر نسبتا معمولی دارد، با قابلیت‌های اجرایی خود کاربران را جذب می‌کند. برای این لپ‌تاپ یک نمایشگر مجزای لمسی نیز در نظر گرفته شده است که کار را برای استفاده از برنامه‌های داخلی آسان می‌کند. این لپ‌تاپ 992 دلار قیمت دارد.

UL80Vt-A1 شرکت ایسوس: طول عمر باتری این لپ‌تاپ بسیار زیاد است و از این رو کارشناسان آن را به کاربرانی که دائما در سفر هستند، پیشنهاد می‌کنند. این رایانه قابل‌حمل 942 دلار قیمت‌گذاری شده است. 



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست